septembrie 20, 2011

MAC Opulash Optimum Black Mascara: culoare mai intensa intr-un produs nou. Review + poze


Acest mascara nu este un produs nou ci doar imbunatatit. In ultimul timp se pare ca cei de la MAC s-au gandit sa-si imbunatateasca formula a mai multor produse din gama lor, ca de exemplu pudrele Prep + Prime din colectia Focus Prime. Produse pe care din pacate eu nu am pus mana deoarece nu erau multe produse din colectia Focus Prime la standul MAC din Palma de Mallorca. Din pacate, cateva dintre produsele pe care eu le-am vazut pe site-ul oficial maccosmetics.es si vroiam sa le cumpar, erau deja "out of stock" chiar si la standul MAC din centrul orasului mentionat mai devreme. Nu numai produse din gamele noi nu aveau ci si produse din gamele permanenta pentru ca mi-am dorit fardurile de obraz minerale GLEEFUL si GENTLE si nu erau disponibile in stoc. :(


Dar sa ne concentram pe acest mascara. MAC Opulash Optimum Black nu l-am cumparat din Spania, il aveam de cateva saptamani si l-am comandat, ca de obicei, de pe site-ul Nordstrom din USA si mi le-a trimis o prietena de acolo catre Romania. Pentru ca am primit coletul de la o persoana fizica si scria pe el GIFT iar facturile au fost luate din pachet, nu a trebuit sa mai platesc nimic la vama (daca primesc de la Sigma sau Cherryculture mereu ma intreaba de factura). Opulash Optimum Black va fi disponibil international si in Romania din luna Septembrie (nu stiu sa va spun o data exacta dar in Spania a fost disponibil din 1 Septembrie).

Descriere oficiala:
Superlative style & state-of-the-art science merge. A new formula in a more saturated intense black with extra-volumization, expansion & curl delivered dramatically with our most bodacious brush yet. Lasts 15 hours! 11 g / 0.38 US oz pret: US$15.00

Din pacate nu am mascara-ul original Opulash ca sa va fac o comparatie dar nu stiu cat de relevanta ar fi aceasta informatie din moment ce ei au scos aceasta formula imbunatatita iar cele doua au acelasi pret! Ambele costs 15 dolari pe site-ul oficial si ma gandesc ca vor costa la fel si aici in Romania (la fel in RON, NU 15 dolari). MAC Opulash Optimum Black da volum genelor si le curbeaza foarte frumos si este de durata. Din cate am citit eu si m-am documentat acest mascara este un negru mai intens decat cel original dar nu mi se pare a avea o nuante mai intensa de negru decat celelalte mascara de la MAC (si nu numai) pe care eu le folosesc. Eu una nu imi dau seama de aceasta diferenta! Aceasta mascara este cu 1$-2$ mai scumpa decat majoritatea mascara-urilor de la MAC si nu prea inteleg de ce. Fiind o formula noua ei au ridicat pretul dar nu mi se pare un lucru ok, oricum mascara face ce promite si sunt multumita de el.





Un lucru ceea ce nu mi se pare ok este marimea aplicatorului. Pentru fetele care au genele scurte si micute este destul de greu sa il foloseasca. Am mai tot scris aici pe blog ca daca sunt astfel de probleme, va recomand sa va cumparati cateva aplicatoare (baghete) de unica folosinta mai micute, mai lungi, mai inguste etc. si sa le folositi cu orice mascara doriti!







Pentru acest look am folosit rujul de la MAC Most Popular! Rujul face parte din colectia permanenta MAC! Am uitat sa mentionez ca pe fata am folosit fondul de ten Mineralize Skinfinish nuanta NW35 (momentan sunt mai bronzata), pudra contur Hoola de la Benefit si fard de obraz de la Benefit - Coralista! Pentru ochi am folosit fardurile de la Urban Decay Naked (cel auriu) si cel maro de la Benefit rich chocolate brown.


Sper ca v-a placut! Astept parerile voastre!

XOXO,
Afrodita
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...