septembrie 22, 2011

Make-up designory HIGHLIGHT/SHADOW PALETTE review & pictures


Inainte sa postez pozele din vacanta mea m-am gandit sa postez acest review scurt, pe care il aveam pregatit deja de vreo 2 saptamani dar nu am avut timpul necesar ca sa modific pozele. Experienta mea cu produsele MUD Romania a inceput intr-o zi de vara atunci cand eu am gasit pe Facebook pagina lor a site-ului oficial, pagina dedicata fanilor/clientelor etc. Despre produsele MUD auzisem multe lucruri bune de la make-up artistul pe care eu pur si simplu il iubesc si il urmaresc de mult timp, Gossmakeupartist! La el am vazut prima data un review la anticeacanele/corectoarele/iluminatoarele de la MUD si m-am gandit ca este cazul sa le incerc si eu, daca tot am ocazia sa le cumpar online din Romania, si sa experimentez cat mai mult cu ele. M-am distrat de minune cu aceste nuante si le-am amestecat de le-au sarit capacele :)) . Am facut si un video dragut pe care din pacate nu am avut timp sa il editez si sa il pun pe Youtube, pe canalul meu, A imPERFECT Beauty World. Am sa imi dau silinta sa il editez si sa il postez saptamana viitoare!

MUD HIGHLIGHT/SHADOW PALETTE

Dupa ce am facut aceste poze si dupa ce am amestecat nuantele intre ele mi-am dat seama ca puteam sa amestec fondul meu de ten cu una dintre aceste nuante. Prea tarziu m-am gandit la acest lucru, dar sa stiti ca acesta este scopul acestor nuante. Asa cum vedeti in video-urile make-up artistului mentionat mai sus, nuantele din paleta se folosesc inainte de fondul de ten si se estompeaza cu fondul de ten. Paleta HIGHLIGHT/SHADOW PALETTE contine opt(8) nuante de corectoare, iluminatoare si nuante speciale pentru contur si m-a costat jumate din pretul aratat pe site-ul oficial: 314 RON.

Descriere de pe site-ul oficial:
Culori cremoase pentru accente de culoare, folosite la definirea pomeților sau sculptarea detaliilor feței. Subțiază optic fața, redu trasăturile puternice și luminează umbrele nedorite cu ajutorul acestei palete extrem de folositoare


Cu riscul de a ma repeta, va spun ca am beneficiat de discountul de 50% la produsele MUD ( exceptand cele la promotie) dupa ce am completat un formular pe site-ul lor oficial. Aceasta reducere nu este valabila doar pentru make-up artisti sau pentru persoanele care lucreaza in domeniu ci este pentru oricine, doar ca cei de la MUD au dreptul de a alege pentru aceasta promotie pe cine considera ei de cuvinta. Eu am aplicat pentru acest discount dupa ce am vazut anuntul lor pe grupul format de mine Best & Worst: Produse Profesionale de pe Facebook si m-au acceptat.

De atunci, am inceput sa le incerc produsele si sa le fac review. In ceea ce priveste preturile fara discount, eu cred ca sunt cam exagerate. M-am uitat pe site-ul oficial MUD din USA si am vazut ca aceasta paleta costa 85$. Daca nu aveam reducerea de 50% (si sper sa nu imi expire prea curand) nu dadeam niciodata asa multi bani pe o singura paleta. Blush-urile MUD pe care vi le-am prezentat intr-o postare anterioara costau 47 RON/buc, ceea ce nu mi se pare un pret exagerat si daca nu aveam discountul de 50%, tot mi le cumparam si le incercam.


Swatch-uri:



Daca doriti ca fondul de ten sa fie cu 2-3 nuante mai deschis sau mai inchis atunci puteti folosi aceste nuante ca sa ajustati nuanta fdt. Off camera, eu am facut acest lucru dar din pacate nu am reusit sa fac poze (dar am pregatit un video). Odata ce ai amestecat nuanta pe care o doriti, puteti aplica fondul de ten cu o pensula speciala pentru fondul de ten, in cazul meu eu o folosesc pe cea de la NYX si puteti aplica punctulete de fdt incepand din centrul fruntii spre exterior, intre sprancene, in jos pe centrul nasului si pana la pometi (intr-un semicerc). Deoarece textura acestor corectoare/iluminatoare este foarte cremoasa, eu folosesc mereu pensula speciala pentru a le intinde (cu miscari in jos). In cazul acestor produse, nu recomand folosirea buretelului umed.




Iata si laboratorul meu de experimente:



Sper ca v-am ajutat si astazi in luarea unei decizii atunci cand mergeti la Shopping!

Bonus picture: Ultimele achizitii de la H&M si viitoarele produse despre care voi scrie pe blog (despre Opulash Optimum black am scris deja review). 






P.S. Imi doresc de cateva zile geanta-sacosa (shopping-bag) de la Stradivarius care costa 80 RON dar nu am avut timp sa ma duc sa mi-o cumpar. Nu stiu daca face parte din colectia noua deoarece pe site in sectiunea respectiva nu am gasit-o iar in magazin am vazut-o doar de curand. Cert este ca, este o geanta simpla si o pot gasi in mai multe naunte, eu una o prefer pe ceea beige. Imi place la nebunie si mi-a placut mereu trendul acesta cu genti foarte mari si late, de sa-mi incapa in geanta si o cheie de 13 (in caz ca e nevoie, you never know) =))

Asa arata: http://www.stradivarius.com/webapp/wcs/stores/servlet/product/stradivariussa/en/stradivarius/31021/159790/Coloured%2BShopping%2Bbag



XOXO,
Afrodita
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...