septembrie 23, 2011

Giveaway finalizat: 100 Youtube Subscribers, 300 Blog Followers, 1000 Facebook Likes

Buna fetelor,

Am revenit din vacanta si asa cum am promis va trebui sa aleg trei castigatori pentru Super Giveaway-ul meu: 100 Youtube Subscribers, 300 Blog Followers, 1000 Facebook Likes.  Premiile din acest Giveaway se ridica la peste 450 RON. PREMIUL I va primi patru(4) super produse de la Too Faced, PREMIUL II va primi sapte(7) super produse de la NYX iar PREMIUL III va primi trei super faduri de ochi de la Clinique!

Felicitari! Am sa va trimit un mail si am sa va anunt ca ati castigat, dupa care astept un mail cu datele voastre! Va multumesc tuturor celor care ati sustinut blogul de-a lungul timpului si sper sa ma sustineti in continuare! Saptamanal, voi posta pe Facebook si Twitter sfaturi, recenzii despre produsele incercate si ce mai este nou in beauty! Orice informatie din care nu pot alcatui un articol va fi disponibila atat pe Facebook, cat si pe Twitter! Sunt deschisa oricand la intrebarile/sugestile/criticile voastre. Puteti sa imi scrieti daca va intereseaza sa fac review la un produs anume, folosind butonul CONTACT (sau la mail afrodita[.]shop[@]yahoo.com) din meniul de navigare si va voi indeplini dorinta in acel mai scurt timp. Inca o data, va multumesc ca sunteti alaturi de mine! Pe margine in partea dreapta se afla butoane pentru a ma urmari pe Facebook si Twitter! De asemenea, fiecare postare contine un buton ‘Like’ sau 'Tweet' pentru a va putea arata aprecierea fata de articol.

And the Winners are:


 Lista in continuare premiul I


Lista in continuare premiul 2:


Lista in continuare premiul 3:


XOXO,
Afrodita
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...