septembrie 25, 2011

Coastal Scents 88 Prism Palette: review & poze si altele


Dupa ce am urmarit mai mulre review-uri pe Youtube m-am gandit ca a venit timpul sa incerc si eu paletele de la Coastal Scents si sa le fac un review. Nu pot sa va spun exact pe ce considerent am ales paleta Prism cu 88 de nuante mate si stralucitoare dar se pare ca nu am facut cea mai buna alege. Puteam sa-mi aleg paleta originala cu 88 (care se aseamana foarte mult cu Prism) sau puteam sa-mi aleg paleta cu nuante metalice Metallic Mania despre care am auzit pareri bune dar se pare ca nu am fost prea inspirata.

Iata si descrierea de pe site-ul oficial CS:
Our Prism Palette gives you a spectacular range of colors, from wearable nudes to vibrant neon’s. The highly pigmented shadows are mainly matte however, some do offer a satiny finish. They are pressed powder and can be applied with the dual end foam applicators included or any eye shadow brush, dry or wet for a deeper longer lasting effect. The matte black case contains the Coastal Scents logo as well as the name of the palette for convenience.

Cred ca am fost "fermecata" de tehnologia inovativa pe care o au aceste nuante dar se pare ca numai reclama este de ele. Nuantele nu sunt deloc "highly pigmented" sau "vibrant" precum pretind cei de la Coastal Scents si de asta mi-am dat seama numai atunci cand am apucat sa-mi fac poze la look-urile mele. Nu numai ca a trebuit sa aplic fardul de multe ori pana sa ajung la nuanta dorita dar m-am mai si chinuit sa combin nuantele, sa le estompez.

Am incercat sa le aplic fardurile peste baza de la Urban Decay Primer Potion sau peste baza de la Too Faced Shadow Insurance si tot nu am fost nici macar 70% multumita de aceste farduri. M-am uitat pe site-ul oficial si se pare ca paleta a primit 4 stele si jumatate si are peste 60 de review-uri in care lumea spune ca este in mare parte multumita de acesta paleta. Ei bine, nu stiu cum este posibil asa ceva deoarece eu nu am fost deloc multumita si ma enervez de fiecare data cand trebuie sa fac un look. Nu stiu daca va mai amintiti look-ul inspirat din nuantele costumelor participantilor la carnavalul din Rio de Janeiro dar a durat foarte mult pana sa reusesc sa fac nuantele sa se vada asa cum imi doream eu: galben, roz, portocaliu si galben.

 Iata si o poza nemodificata:


Paleta mi-am cumparat-o impreuna cu paleta de anticearcane/corectoare Camouflage Palette si set-ul Liquid Color Corrector Set si am platit in jur de 20 si ceva de dolari. Am dat destul de mult pe shipping si dupa cum v-ati dat seama de o pelata n-am fost multumita deloc, urmeaza sa incerc si celelalte produse si sa va spun parerea mea. Initial m-am gandit sa va fac si niste swatch-uri dar am zis ca nu-si mai are rost efortul. In caz ca doriti, totusi, sa fac swatch-uri astept un mesaj sau un comentariu sub acesta postare.



XOXO,
Afrodita
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...