septembrie 25, 2011

The perfect match: L'Oréal Professionnel série expert Shine Blonde Shampoo + Hydra Repair Treatment

L'Oréal Professionnel série expert Shine Blonde Shampoo + Hydra Repair Treatment

Doua produse pe care eu le folosesc de ceva timp si care raman mereu in topul meu de produse profesionale preferate. Le-am folosit deja de 3-4 ani (cat timp am fost blonda) si eu au facut mereu, pentru mine, o pereche perfecta. Samponul reparator Shine Blonde din gama Serie Expert este special creat pentru par blond si are o nuanta movulie. Sigur stiti ca aceste sampoane mov sunt special create pentru a actiona impotriva efectelor negative ale apei, care contine clor, substanta care poate reactiona cu pudra decoloranta din par si il poate inverzi. Mov fiind nuanta complementara a verdelui, aceste doua substante se neutralizeaza iar parul ramane mai luminos si datorita extractului de lamaie si ceramidelor fortifiante.

Samponul nu-mi ingrasa parul dupa 2-3 zile la fel cum imi ingrasa Absolut Repair si nici nu mi-l usuca putin cum se intampla la samponul Volume Expand sau Intense Repair. Pot sa spun ca este putin mai bun decat Intense Repair, dar eu il recomand doar parul blond/decolorat/suvitat (agresat cum spun expertii), cu toate ca cei de la L'Oréal Professionnel sustin ca nu este doar pentru parul blond ci mai degraba pentru orice fel de tip de par care a fost supus procesului de decolorare/vopsire! De obicei imi cumpar sampoanele profesionale de la L`oreal la 500ml sau 1500ml pentru ca pretul este mai mai bun decat daca mi-as cumpara la 250ml. Am vazut ca aici in Romania costa in jur de 50 RON la 250ml ceea ce nu mi se pare deloc un pret convenabil. Din salon sa il cumparati, nici atat.

Nu am avut pana acuma ocazia (decat la salon de cate ori) sa incerc samponul impreuna cu tratamentul PowerDose Shine Blonde, tratament pentru tratarea profunda a parului blond; fiole ce repara instantaneu fibra capilara, confera ultra-luminozitate si netezire parului. Dar m-am tot gandit sa-mi cumpar o aplicator special si sa-mi fac o cura speciala pentru parul meu deteriorat, o cura de care parul meu are urgent nevoie, mai ales in acest anotimp!  In afara de asta ma gandesc serios sa iau niste vitamine sau pastile speciale pentru fortifierea parului.

Din aceeasi gama cu samponul Shine Blonde exista si balsamul Shine Blonde pe care, din pacate, nu l-am folosit pana acuma dar nici nu cred ca mai am ocazia deoarece am de gand sa-mi las nuanta mea naturala pana cand imi creste parul mai lung si mai sanatos. Abia de am reusit sa il cresc atunci cand il aveam blond deoarece se tocea mereu la varfuri (din cauza ca decoloram cateva suvite) si eram mereu nevoita sa tund cativa centrimentri din el la fiecare doua(2) luni.
Tratamentul Hydra Repair (in ambalaj nou) se poate folosi la fel de bine si cu alte sampoane din gama L'Oréal Professionnel série expert: Absolut Repair, Intense Repair, Volume Expand, Vitamino Color, Lumino Contrast Radiance, Force Vector, Expert Curl Contour. Toate aceste sampoane le-am folosit impreuna cu Hydra Repair, de-a lungul anilor, si am fost multumita de rezultate, dar cel mai mult imi place Hydra Repair in combinatie cu Intense Repair si Shine Blonde. Tratamentul mie personal nu-mi ingrasa deloc parul si il aplic atunci cand parul este 70% uscat. Daca il aplicati mai devreme, riscati ca tratamentul sa fie diluat cu apa din par si sa nu dea aceleasi rezultate ca si pe parul aproape uscat. Acesta este un sfat (+ acela de a nu-mi freca parul cu prosopul) pe care l-am citit de mult intr-o revista de specialitate, dintr-un salon, si de care tin minte mereu!
Un site de pe care eu mai imi cumpar produse profesionale si pe care l-am descoperit cu mult timp in urma este - http://www.gorgeousshop.co.uk. Aici puteti sa vedeti si pachetele promotionale pe care le au momentan disponibile si care consider eu ca merita cumparate: L'Oreal Professionnel Serie Expert Packs. Iata si detaliile despre shipping-ul international aici. Daca nu va multumeste acest site puteti oricand comanda produse profesionale L`oreal de pe site-ul lookfantastic.co.uk , site unde aveti si shipping gratuit catre Romania. Daca aveti pe cineva in Germania si va poate trimite in Ro va recomand site-ul http://www.friseurbedarf24.de.
XOXO,
Afrodita
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...