octombrie 04, 2011

Top 6 cele mai utilizate balsamuri si leave-in profesionale + bonus pictures!

Buna fetelor si bine v-am regasit,

Am revenit dupa o saptamana si ceva de pauza. Imi pare rau dar nu am deloc timp sa mai scriu pentru ca imi caut un job si am fost tot pe drumuri si mai ales mi-am schimbat si laptop-ul si am ramas cateva zile fara internet si laptop. Una peste alta, am revenit cu o noua postare despre balsamurile/leave-in-urile profesionale mele preferate. Voi prezenta sapte produse profesionale, produse pe care le folosesc de mai mult de doi(2) ani si voi spune de ce imi place si la ce m-a ajutat. Enjoy!


1. REDKEN All Soft Conditioner/balsam reparator

Acest balsam minune mi-a fost un prieten de nadejde de-a lungul timpului si mai ales cand plec in vacanta la mare. Vara aceasta l-am utilizat foarte des in combinatie cu samponul de la Kerastase Soleil si samponul L`oreal Professionnel Volume Expand si rezultatele au fost nemaipomenite. Parul meu nu mai parea atat de stricat la varfuri la mare si se usca destul de frumos. De dimineata cand il atingeam imi simteam parul destul de fin la atingere. Folosesc mult cuvantul "destul" deoarece parul meu este foarte stricat de la suvitele decolorte pe care mi le-am facut inainte sa inceapa sezonul de vara + alte vopsiri repetate si parul meu este in acest moment foarte stricat.
Descriere de pe strawberry - Balsam pentru Catifelare 250ml/8.5oz All Soft Conditioner
  • Acest balsam hrănește părul
  • Oferă catifelare intensă, elasticitate și strălucire
  • Formulele de Catifelare îmbunătățite schimbă compoziția părului uscat și fragil
  • Oferă maleabilitate crescută și strălucire incredibilă
  • Se aplică pe păr după șamponare


2. Joico K-PAK Reconstruct Leave-in Protectant 

Cred ca nici nu mai are rost sa intru in detalii despre aceasta gama de produse profesionale de la Joico, K-PAK pentru sigur stie toata lumea despre aceste produse ca sunt unele dintre cele mai bine cotate din industria produselor profesionale pentru par. Pana in ziua de astazi pot sa va spun ca am incercat toate produsele din gama K-PAK si majoritatea mi-au facut foarte bine parului. Acest balsam leave-in l-am folosit foarte mult anul trecut in cantitati mici, deoarece atunci cand puneam mai mult (este ca si o spuma), parul meu se cam ingrasa cu toate ca produsul nu se simtea deloc "greu" pe firul de par. In combinatie cu tratamentul din aceeasi gama K-PAK Deep-penetrating Reconstructor, acest balsam sunt sigura ca poate trata un par foarte degradat (ca si al meu). Tratamentul costa in jur de 70 RON daca doriti sa il cumparati din Romania sau £13.95 daca doriti sa il cumparati de pe site-ul lookfantastic.com din UK.

Descriere de pe site-ul cristinacatana:

Este un leave-in care actioneaza excelent dupa K-PAK Liquid Reconstructor dar si dupa conditioner. Nu incarca parul. Se aplica 2-3 pompe in mana se emulsioneaza si se aplica pe par umed,tamponat doar cu prosopul. Este un produs care protejeaza si repara cuticula degradata. Un semn ca aveti nevoie de extraprotectie a cuticulei este pierderea pigmentului din firul de par dupa doua,trei spalari. Daca observati ca se matuieste prea rapid culoarea parului proaspat vopsit.
aveti nevoie de extraprotectie a cuticulei


3. REDKEN Real Control Thermal Resist Inner Hair Repair ( For Dense/ Dry/ Sensitized Hair ) 150ml/5oz

Balsamul l-am folosit de multe ori in combinatie cu crema din par din aceeasi gama, Real Control Tratament Nutritiv pentru Stilizare Îngrijire Zilnică ( Pentru Păr Bogat/ Uscat / Sensibilizat) si mi-au placut rezultatele. L-am folosit mai des atunci cand am fost plecata la Cluj deoarece, nu stiu daca ati observat ca, umiditatea la Cluj este mai mare iar acesta este un produs care netezeste bine parul si repara firele din interior (ca majoritatea produselor profesionale). Firul de par nu este doar tratat la sufrafata, superficial si este tratat din interior, iar acest proces de reparare/tratare a firului de par dureaza mult mai mult decat daca folositi un produs din supermarket. Acest produs nici nu se compara cu nici unul din comert, fiind un produs profesional foarte bun. Produsul il puteti cumpara la 100 de RON de pe site-ul strawberry sau la £14.41 de pe site-ul lookfanstastic. Pentru alte oferte de la REDKEN vizitati acest link: Redken Gifts & Packs. Livrare gratuita in Romania la site-ul din UK.

Decriere de pe strawberry: Reparare Interioară pentru Păr Control Real Termo Rezistent ( Pentru Păr Dens/Uscat/Sensibilizat ) 150ml/5oz
  • Spray tratament cu textură ușoară,fără clătire
  • Creat cu Sistem Interbond Conditioning patentat și Complex Care-Adjust puternic
  • Descurcă imediat,repară și hrănește părul deteriorat de căldură
  • Protejază părul împotriva deteriorării termale
  • Dezvăluie păr mai neted,mai puternic și revitalizat cu un luciu sănătos


4. Serie Professionnel Expert - Vitamino Color Cremă Netezitoare Fără Clătire ( Pentru Păr Vopsit ) 150ml/5oz

 Crema aceasta pentru netezire mi-a fost, impreuna cu samponul Professionnel Expert Serie - Șampon cu Vitamine pentru Păr Vopsit, foarte de folos in mentinerea nuantei parului meu. De ceva timp am inceput sa ma vopsesc cu vopsea din comert si nu prea ma multumeste nici una. Sincer, ultima data am incercat si vopseaua de la L`OREAL care este una dintre cele mai scumpe si tot am fost dezamagita de aceasta. Decat sa cumperi vopsea din comert cu 30-40 RON si sa se duca la 3-4 spalari mai bine economistesti banuti, ii strangi si iti cumperi o vopsea profesionala. Eu 100% asa voi face in continuare. Am vrut doar sa fac o pauza de la salonul unde mergeam eu si ma vopsea si de la parul blond si m-am gandit sa ma vopsesc cu o vopsea din comert, si cum spuneam, am ramas tare dezamagita. Noroc ca am mai avut samponul si leave-in-ul acesta din gama profesionala L`oreal care m-au mai salvat, ca daca nu, sigur mi se ducea vopseaua dupa 3-4 spalari asa cum mi s-a dus si prima data. Cu ajutorul acestor produse vopseaua imi tine mai mult pentru ca are in compozitie ingrediente benefice care previn decolorarea. PLUS ca mereu vedea/miroseam la salon cum ma spala, dupa ce ma vopsea, cu samponul Vitamino Color si asta m-a facut si mai mult sa mi-l doresc. Samponul Vitamino color costa in jur de 50 RON pe strawberry iar balsamul crema pentru netezire costa in jur de 40 RON tot pe strawberry. Daca doriti sa vedeti alte produse L`oreal Professionel la oferta de pe site-ul lookfantastic apasati aici: L'Oréal Professionnel série expert Gifts & Packs

Descriere produs de pe strawberry: Professionnel Expert Serie - Vitamino Color Leave-In Smoothing Cream ( For Colored Hair )

  • Cremă fără clătire pentru a proteja și controla fibra părului
  • Îmbogățită cu derrivat antioxidant de vitamina E,proteină de grâu și amino acid
  • Previne deteriorarea și menține strălucirea părului vopsit
  • Îngrijește și repară vârfurile uscate și despicate
  • Oferă un aspect neted,mătăsos

 5. MATRIX Color Smart Conditioner/Balsam

Si acest podus l-am cumparat pe acelasi considerent: sa-mi mentina cat mai mult nuanta vopselei. Acest balsam a fost initial cumparat pentru mama mea, ea fiind roscata si isi mentine nuanta parului foarte foarte greu, dar s-a intamplat de cateva ori sa il incerc si chiar mi-a placut. Mi-a lasat parul foarte moale si fin la atingere. Obisnuiesc sa-l combin si cu samponul Vitamino Color sau Volum Expand de la L`oreal si chiar am observat o mica diferenta la nuanta mea de par. De obicei, produsele L`oreal, REDKEN, MATRIX pot fi combinate intre ele doarece sunt facute de acelasi producator si au cam aceleasi ingrediente. Nu va spun ca aceste produse pentru mentinerea nuantei vopselei de parului fac minuni, dar din experienta va spun ca pe mine m-au ajutat iar nuanta nu s-a mai decolorat la 3-4 spalari. Toata smecheria cu produsele profesionale este sa ai rabdare, ele nu functioneaza din prima deoarece penetreaza in interiorul parului si il trateaza din interior pe o perioada mai lunga decat cum fac cele din comert, care sunt doar de suprafata (cum spuneam si mai sus).

Descriere de pe site-ul dasolutii: Matrix balsam pentru protectia culorii Color.Smart

Acizii citrici din formula revitalizeaza fibra capilara. Netezeste si fortifica firul de par, completand actiunea cosmetica a samponului Color.Smart. Protejeaza si intretine culoarea.


6. Spray L'Oreal Professionel Serie Expert gama Intense Repair -Hydra Repair
Despre acest minunat tratament leave-in am spus foarte multe pana acuma si daca mi-ati citit blog-ul sigur stiti ca are loc de cinste in lista mea de produse profesionale: balsam/leave-in. Iata aici un review detaliat despre acest produs: The perfect match: L'Oréal Professionnel série expert Shine Blonde Shampoo + Hydra Repair Treatment

Descriere de pe site-ul profesionalcosmetics:

Spray profesional Hydra Repair, hidratant si bifazic, de la L'Oreal Professionnel. Parul va rezista procesului de coafare cu aer cald, cu acest spray ultrausor, fara clatire. Cu o tehnologie ce contine glicerol, formula sa activa se ataseaza la zonele cele mai afectate ale parului, hidratandu-l si facandu-l rezistent la caldura. Ingrijire si protectie termica. Mod de utilizare: inainte de utilizare se agita bine, apoi se aplica pe parul prospat spalat si sters cu prosopul si se piaptana usor. Nu se clateste!


Bonus pictures IASI, Romania:









XOXO,
Afrodita

2 comentarii:

  1. Eu am un par destul de pretentios, e lung si ondulat, si am zis sa am putin mai multa grija de el, asa ca, mi-am comandat balsamul All Soft de la Redken de pe strawberynet. Produsul a venit rapid, nu am avut probleme la revendicarea pachetului, iar dupa 4 folosiri, pot spune ca se observa clar diferenta: parul meu este intr-adevar mai moale si se descurca mult mai usor, il recomand cu caldura :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu folosesc Joico K-Pak Reconstruct Leave-in Protectant și sunt foarte mulțumită de efecte. Mi-a reparat părul deshidratat. Este fantastic. Eu îl achiziționez de pe StrawberryNet.com - au o mulțime de produse de calitate la preturi bune, iar livrarea se desfasoara rapid.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...