octombrie 11, 2011

Inspectia pensulelor pentru machiaj: MAC 187 vs. Sigma Duo Fibre F50


M-am gandit ca este momentul sa fac o comparatie intre aceste pensule pentru machiaj si sa va spun ce parere am despre ambele pensule. Stiu ca s-au facut nenumarate review-uri pe aceasta tema, s-au comparate foarte multe pensule de la Sigma cu pensulele de la MAC si s-a discutat care sunt mai de calitate, care isi merita banii etc. Cum bine stiti, secretul unui machiaj reusit sta in pensulele pe care le folositi si va spun asta dupa ani de zile de experienta in domeniu. Astazi, nici nu imi mai imaginez sa ma machiez fara sa folosesc pensulele pentru machiaj si cred ca multe dintre voi sunteti pe aceeasi lungime de unda!

Descrierea oficiala  MAC 187  Duo Fibre ($42):
A large full circular brush used for lightweight application and blending of face powder or pigments. Use to create soft layers or add textures. Made from a soft blend of goat and synthetic fibres.

Descrierea oficiala Sigma Duo Fibre F50 ($16):
Specially designed to generate an airbrushed finish when used to apply liquid foundation. It can also be used to apply blush, highlight shades and loose pigments. Blend of synthetic and natural bristles.
 (stanga Sigma F50 Duo Fibre vs. MAC 187 Duo Fibre)
Dupa cum vedeti pensulele sunt foarte asemanatoare si se poate spune ca pensula de laSigma este replica foarte reusita a pensulei MAC 187... dar oare asa si este? Oare isi face treaba la fel de bine ca si pensule de la MAC? Si daca da, de ce este asa de mari diferenta de pret dintre acestea? Acestea sunt cateva dintre intrebarile la care eu doresc sa va raspuns si sa imi spun exact parerea despre fiecare pensule in parte. Se pare ca pensula de la MAC este una dintre cele mai bine vandute pensule de la MAC si mai stiu ca majoritatea make-up artistilor o detin. Dar de ce oare?


Vreau sa va spun de la inceput ca review-urile mele in legatura cu produsele de la MAC Cosmetics sunt total obicetive. Stiu, sunt innebunita  ba chiar usor obsedata :) de produsele lor, de imaginea lor, de campaniile lor dar asta nu inseamna ca am de gand sa va fac review-uri mincinoase si sa va recomand un produs MAC care nu este deloc de calitate si nu-si merita pretul. Obsesia mea :) se opreste la un punct. Am uitat, de asemenea, sa mentionez ca pensule "sconcs" de la Sigma face parte din set-ul pentru voiaj Naugthy in Black. Pesula in marime normala de la Sigma este putin mai lunga decat cea de la MAC. Sa incepem cu caracteristicile principale:

Densitate: Dupa cum vedeti din poza de mai jos pensulele sunt cam la fel de dense. Ceea ce nu imi place mie la pensula Sigma sunt perii, care dupa fiecare spalare nu se aranjeaza asa de frumos cum se aranjeaza perii din pensula MAC, si pensula arata foarte "ciufulita" ceea ce ma cam deranjeaza atunci cand aplic un fard de obraz lichid sau fondul de ten. Poate ca pentru majoritatea dintre voi , acesta nu este un dezavantaj dar sa stiti ca, in timp, perii se deterioreaza si mai tare si atunci chiar nu mai pot fi deloc stapaniti. La aceasta categorie perii pensulei MAC 187 sunt mai de calitate.



Precizie: Dupa cum vedeti si in poza de mai sus, atunci cand am incercat sa presez putin pensulele in palma, am descoperit ca pensule de la MAC este mai flexibila decat pensula de la Sigma. Chiar daca nu vi se pare un lucru important, pensulele tip "stippling" trebuie sa aibe perii foarte tepeni dar in acelasi timp sa fie si putin flexibili. Nu stiu daca ma fac bine inteleasa dar pensula de la Sigma iarasi pierde un punct in fata pensulei MAC deoarece este prea "teapana", iar atunci cand aplic fondul de ten lichid sau fardul de obraz lichid, simt foarte putin cum ma "inteapa" fibrele sintetice din pensula. Aceeasi problema o am si cu pensula Small Duo Fibre - F55 . Nu va ganditi acuma la ce este mai rau, pentru ca exagerati. Pensula Sigma este si ea buna dar nu la fel de moale ca si cea de la MAC.

Pret: Aceasta categorie este cu siguranta castigata de pensula de la Sigma. Pensula de la MAC este foarte versatila si poate fi folosita cu orice tip de produs pentru machiaj: pudra, lichid, compact etc. dar este si mult prea scumpa. Nu prea este mare diferenta intre materialul din care este facuta pensula Sigma si materialul din care este facuta pensula MAC, cu toate ca cel de la MAC pare mai de calitate si mai de calitate si nu spun astam repet, pentru ca iubesc foarte mult produsele MAC ci, mai degreaba, acesta este adevarul. Cu toate acestea, consider ca aceasta pensula nu este deloc accesibila la pret tinand cont ca cea de la Sigma este cam la fel, in ceea ce priveste ambalajul.  

Iata si notele mele:




Sper ca v-am fost si astazi de ajutor!
XOXO,
Afrodita

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...