octombrie 15, 2011

Noutati: Colectia de nuante MAC Cosmetics recent lansate pentru toamna 2011 (MAC Fall Collection 2011)

Cindy Sherman regizoare si fotografa americana de autoportrete conceptuale a incheiat in vara aceasta un contract cu cei de la MAC Cosmetics. Sherman a studiat pictura si avand impresia ca nu face decat sa ii copieze pe altii, s-a apucat de fotografie. Fotografii cu ea jucand rolul unor fete foarte bronzate, super machiate, cu operatii estetice esuate, priviri lascive sau zambitoare si coafuri solemne, adica caricaturi de posibile vedete, sunt caracteristice artistei. 
Cu o singura exceptie, in toate proiectele ei se foloseste pe sine drept model, asa cum a facut si in aceasta campanie pentri firma MAC Cosmetics. Ea insa nu considera insa fotografiile autoportrete, neregasindu-se in diferitele femei pe care ni le arata. Pentru MAC ea se fotografeaza in 3 ipostaze/auto-portrete foarte haioase. La prima vedere ai crede ca este vorba de niste poze facut pentru o emisiune de comedie sau mai devraba pentru circ decat pentru o firma serioasa si multinationala ca MAC Cosmetics, dar ce stim noi, nu-i asa? E arta si tinand cont de ce artist sunt facute, pozele sunt luate ca atare.


Initial colectia trebuia sa se numeasca MAC for Cindy Sherman dar cei de la MAC au renuntat la acest nume si au denumit colectia foarte simplu - Colectia de nuante de toamna 2011. Se pare ca Cindy s-a implicat doar in ceea ce priveste fotografia si atat. Cred ca era mai interesant sa lase prima denumire dar cine stie ce interese au fost si acolo... . Cindy intruchipeaza in cele trei poze trei personaje unice care mie imi plac la nebunie si cred ca sunt de actualitate. Presupun ca clovnul (cu nuantele foarte frumoase) se refera la femeile care se machiaza prea exagerat, la acele femei care cand intra pe usa mai intai le vezi machiajul de pe fata si apoi pe ele ;). Al doilea personaj pare a fi o domnisoara mironosita, care vrea sa pozeze in femeia inocenta iar al treile personaj unic pare a fi o femeie mai in varsta, multimiliardara, poate directoarea unei companii de prestigiu care pare destul de ingrijorata sa mai arate tanara si sa tina pasul cu tineretul din ziua de azi. 
Mereu m-au fascinat campaniile companiei MAC, mi se pare extraordinare, mereu in pas cu moda si din care mereu am avut ceva de invatat. Colectia Cindy Sherman a fost lansata de curand si international si m-am gandit ca este momentul sa scriu si eu cateva cuvinte despre aceasta si sa prezint putin produsele. Sigur va veti indragosti de mai multe produse din aceasta colectie asa cum m-am indragostit si eu. Daca ar fi sa aleg si sa-mi fac un wishlist, primele pe lista mea ar fi cu siguranta pigmenti, lip eraser-ul si rujurile. Le-as cumpara pe toate fara nici o exceptie ;)  dar din pacate nu am sa fac o comanda de produse MAC foarte curand din state, pentru ca astept sa apara seturile promotionale de Craciun, seturi care mi se par foarte avantajoase si am ocazia sa incerc mai multe produse dintr-un foc. Oricum pentru Craciun am o lista lunga de produse, cu Urban Decay si Benefit in frunte. Dar vi, fetelor, ce produse speciale aveti pe wishlist-ul vostru de Craciun?
Cu toate ca majoritatea produselor se gasesc numai in magazinele MAC Pro, magazine din care habar nu am daca pot cumpara si romancele Make-up artiste, poate ma ajuta ele cu un raspuns, la aceasta intrebare. Din cate am vazut eu magazinasul nostru din Baneasa este si el mereu aprovizionat cu noile colectii asa cum sunt si celelalte magazine internationale. De curand am vazut ca au introdus colectia MAC Me Over, colectie care era recent lansata si in Spania, atunci cand am fost!
Iata si ce cuprinde colectia Cindy Sherman: 


Celebrele produse Fluidline ($15.00 U.S.)
Ash Violet Blackened purple
Blacktrack Solid flat black
Din pacate acestea sunt editie limitata. Nici nu pot sa va spun ce ciuda imi este pe ei cand scot astfel de produse, nuante superbe si sunt editii limitate :(


Superbele Rujuri ($14.50 U.S.)
Dupa cum vedeti in lista de mai jos, numai o nuanta va fi permanenta, o nuanta editie limitata iar celelalte se gasesc doar la magazine PRO si sunt disponibile doar pentru make-up artisti. Arrrhh...ce suparare deoarece imi placea rujurile cu textura Amplified si mai putin cel Satin!!!!

Fleshpot Pale muted pinky beige (Satin) (Permanent at PRO)
Violetta Bright clean violet purple (Amplified) (Permanent at PRO)
X-S Dirty red chestnut (Satin) (Permanent)
Plum Bright Purple (Satin) (Limited Edition)
Neon Orange Bright clean orange (Amplified) (Permanent at PRO)
Show Orchid Vivid hot pink (Amplified) (Permanent at PRO)
Fusion Pink Bright coral (Amplified) (Permanent at PRO)
Ruby Woo Vivid bluish-red (Matte) (Permanent)







Lip Erase ($18.50 U.S. / $22.00 CDN)
Dim N37 (Permanent at PRO)

Pigment ($20.00 U.S.)

Pigmenti sunt superbi dar dupa cum vedeti foarte putine nuante sunt permanente.  Portocaliul si movul (pentru ochisorii mei verzi) imi plac de numa, iar pigmentatia cred ca este WOOOW. Un pigment din acesta mie imi ajunge pe putin vreo 2-3 ani daca nu se foloseste exagerat de mult din el.
Tan Muted pinky brown bronze (Permanent)
Emerald Dusk Deep yellow blue with white pearl (Limited Edition)
Blue Storm Rich metallic blue (Limited Edition, Repromote)
Starless Night Deep black purple with light purple pearl (Limited Edition)
Neo-Orange Intense neon salmon (Matte) (Permanent at PRO)
Magenta Madness Intense neon blue pink (Matte) (Permanent at PRO)
Violet Vivid bright violet purple (Frost) (Permanent)
Golden Olive High frosted green-gold (Frost) (Permanent)








Gene false ($15.00 U.S. / $18.00 CDN)
 Degeaba le-au bagat in gama permanenta pentru ca nu prea ma interesau genele lor false. O pereche daca am cumparat in toti acesti ani dar consider ca sunt altele, la fel de bune, la un pret mai mic. Dar asta sigur stiati deja! ;)

36 (Permanent)

Parlor Smoke Eyeshadow Quad ($38.00 U.S.)
Paletele cu 4 nuante, nimic special la ele, sunt editie limitata. Daca ar fi sa aleg dintre cele doua palete lansate as alege-o pe aceasta pentru un look "smokey eyes". Nu sunt si nici n-am fost niciodata incantata de aceste palete cu ASA putine nuante!

Parlor Smoke Mauve grey (Frost) (Limited Edition)
Cross Cultural Neutral brown (Matte) (Limited Edition, Repromote)
Steel Almost black (Veluxe Pearl) (Limited Edition)
Indigo Navy (Matte) (Limited Edition)

Bronzing Powder - pudra bronzanta ($23.00 U.S.)
 Acest produs chiar mi s-ar adresa dar tinanad cont ca mi-am luat si pudra bronzanta din colectia MAC de vara, imi campun pofta in cui vreo 2 ani de acuma :) Dupa cum vedeti si acest produs este editie limitata dar este o nuanta repromovata, din ce colectie, habar n-am :)

Solar Riche Mid-tone deep orange brown (Limited Edition, Repromote)

Nail Lacquer - lac de unghii ($15.00 U.S. / $18.00 CDN)
Nici un gand special decat OPI RULZ! :)

Coco Clay Warm chocolate (Limited Edition)
Oyster Shell Light stone grey (Limited Edition)


Kohl Power ($15.00 U.S. / $18.00 CDN)
Feline Rich black (Limited Edition, Repromote)

Eyeshadow - fard de ochi ($15.00 U.S. / $18.00 CDN)
O serie de farduri de ochi foarte frumoase, asa cum sunt toate fardurile de ochi lansate de MAC. Totusi de ceva vreme, mi-am schimbat prostul obicei de a cumpara farduri single pentru ca nu prea le vad rost. Imi cumpar numai palete si sper ca intr-o zi, sa-mi fac damblaua si sa-mi cumpar si o paleta MAC originala, care sa contina in jur de 10-15 farduri. Nici nu stiu daca au asa ceva disponibil, dar ati prins ideea. Momentan asteptam INGLOT-ul sa se deschida!! Yipeeee !!

Three Ring Yellow Yellow green (Veluxe Pearl) (Limited Edition)
Passionate Real mid-tone red (Matte) (Permanent)
Blue Candy Clean blue (Satin) (Limited Edition)
Shock-a-holic Deep purple (Satin) (Limited Edition, Repromote)
Royale Clean violet (Matte) (Limited Edition)





Chromagraphic Pencil - creion de buze ($15.00 U.S.)
Se pare ca toate nuantele sunt disponibile numai la magazinele PRO, asa ca "ciuciu" pentru noi, fetele normale! :D

Process Magenta Matte magenta (Permanent at PRO)
Basic Red Primary red (Permanent at PRO)
Hi-Def Cyan Cyan blue (Permanent at PRO)
Rich Purple Dense purple (Permanent at PRO)




Mineralize Skinfinish ($28.00 U.S.)
Lightscapade Soft candlelit beige with multi-dimensional shimmer (Limited Edition, Repromote)
Porcelain Pink Soft pinky coral with gold veining (Limited Edition, Repromote)


Clasicul Jumbo Penultimate Eyeliner ($19.50 U.S. / $23.50 CDN)
Rapidblack True black (Limited Edition, Repromote) (Permanent in small size)

Lipglass ($14.50 U.S. / $17.50 CDN)
C-Thru Peachy beige with shimmer (Limited Edition, Repromote)
Pink Fade Pale pink (Limited Edition)
Orange Tempera Pale peach (Limited Edition)
Good Times Pale mauve (Limited Edition)




Angel Flame Quad ($38.00 U.S. / $45.00 CDN)
Chamomile Creamy pale yellow (Satin) (Limited Edition, Repromote)
Feather Pink Mid-tone pink (Satin) (Limited Edition)
Angel Flame Coral that flashes pink/yellow (Frost) (Limited Edition)
Gravel Blue-grey (Matte) (Limited Edition)
Si super pensulele din aceasta super colectie:




XOXO,
Afrodita

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...