octombrie 22, 2011

Colectia de toamna MAC MAC Me Over 2011: Review MAC Fluidline & poze



 Iata ca a venit timpul sa fac review la cele doua Fluidline-urile pe care le-am cumparat din colectia noua colectie pentru toamna de la MAC - MAC ME OVER. Colectia a fost lansata international si , si in Romania in luna Septembrie dar eu am avut ocazia sa mi le cumpar din Spania, la scurt timp dupa ce au fost lansate acolo. Colectia MAC MAC Me Over este o colectie intr-adevar foarte speciala deoarece pentru aceasta au fost alese modele obisnuite, oameni obisnuiti de toate rasele. Cei de la MAC au facut un concurs online, concurs la care m-am inscris si eu cu poza mea (cu toate ca dupa ce am incarcat poza am citit ca doar cetateni americani pot participa), la care au participat mii de candidati, cu un video/poza si cu o explicatie in legatura cu inscrierea lor, in speranta sa fie noua imagine a companiei MAC.

James Gager, vice-presedintele companiei MAC si directorul de creatie a ales sase candidati care se potriveau cel mai bine conceptului aceastei colectii. Motto-ul acestei colectii fiind - stil, inima si suflet. Dupa ce au fost selectati candidatii, fiecare a suferit o schimbare drastica de look. Colectia include trei parti, fiecare parte concentrandu-se pe un look diferit: primele elemente pe care artişti le-au introdus, intr-una dintre parti, sunt nuantele de nud si roz, inclusiv cateva produse clasice şi unele editii limitate; celelalte două parti cuprind nuante mai indraznete, una include nuante de actualitate din acest sezon, iar cealalta se concentreaza mai mult pe nuante reci. Fiecare parte isi ia numele de la candidatii alesi:
  1. MAC Me Over Rachel&Ian
  2. MAC Me Over Shirley&Nicole
  3. MAC Me Over Xee&Sharon





 Cei sase candidati alesi si transformarile lor!




Din aceasta colectie mi-am dorit foarte mult trei produse (bine, in afara de fardurile de ochi): Cele doua Fluidline-uri (din colectia Shirley&Nicole) pe care vi le arat astazi si un fardul de obraz Stunner (din colectia Xee&Sharon). Despre acest fard de obraz am mai scris si pe pagina blog-ului de Facebook si anume ca am fost foarte foarte dezamagita de calitatea lui. Am incercat produsul pe mana si pot sa va spun ca arata total diferit in poza decat arata in realitate. Eu credeam ca este o nuanta foarte pigmentata de roz-coral, o nuanta asemanatoare cu cea a fardului de obraz de la Benefit Coralista, dar nu a fost deloc asa. Nuanta era defapt, un roz foarte sters, foarte putin pigmentata. Pana acuma nu am fost asa de dezamagita de un fard de obraz de la MAC precum am fost de acesta, si pot sa va spun ca a fost primul pe lista mea de shopping in ziua respectiva. In ceea ce priveste cealalta nuanta de blush, am incercat-o si pe aceasta si nu m-a impresionat cu nimi. Nuanta se numeste Equilibrium si este un maro mai deschis decat cel pe care il vedeti in poza (link aici) dar cred ca acest lucru este un avantaj fiind un produs pentru contouring dar nimic iesit din comun.  Poate ca mai sunt fete care au deja fardurile de obraz (respectiv Stunner) sau care au mai lucrat cu ele si poate primesc si eu o parere de la ele. Oare am incercat eu unul "defect" (nuanta Stunner)? :)  Am vazut ca si Christine de la Temptalia recomanda blush-ul Stunner...cum e posibil asa ceva? Hm...

In rest fardurile de ochi din aceasta colectie sunt foarte frumoase si pigmentate, le-am incercat si pe acestea pe mana dar nu m-a lasat inima sa mi le cumpar pentru ca nu mai vreau farduri mono (cum ziceam si in alte postari). Si iata ca dupa ce le-am analizat pe toate am hotarat sa-mi cumpar numai aceste doua superbe Fluidline-uri: nuanta Avenue si Midnight Blues


 Avenue - cicolatiu cu particule stralucitoare aurii.


 Midnight Blues - albastru navy cu particule foarte discrete albastre.







Ambalajul acestor produse imi plac foarte mult. Ele vin intr-un borcanas de sticla cu capacel din plastic care se infileteaza. Trebuie sa aveti totusi grija cu aceste produse sa nu le lasati prea mult la aer pentru ca se usuca si incep sa crape. Mi s-a intamplat si mie cu unul dintre acestea si de atunci sunt mult mai atenta sa infiletez capacelul mai atenta de fiecare data. Calitatea acestor tusuri crema este una foarte ridicata si pot sa va spun cu mana pe inima ca aceasta este o investitie buna. Sunt foarte cremoase si se usuca repede, odata aplicate pe pleoapa sau pe mana, iar nuantele au o pigmentatie desavarsita.

Aceste nuante sunt perfecte pentru un look de seara, un look indraznet. Pot fi purtate cu usurinta si pentru un machiaj de zi, daca aplicati o linie foarte subtire din acest tus sau puteti crea un smokey eyes pentru seara. Fluidline-urile nu sunt rezistente la apa, totusi au o aderenta buna dar asta nu inseamna ca nu se vor mai intinde. La mine tin aceste produse cam o zi intreaga fara sa ma murdaresc sau sa se intinda. Recomand totusi aplicarea unei baze pentru fard ca sa nu-si piardatusul  din pigmentatie, fara baza am observat ca la sfarsitul zilei este cam stearsa nuanta si nu mai este atat de vibranta. Pentru persoanele care au pleoapele uleioase nu le recomand un astfel de tus crema.

XOXO,
Afrodita

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...