octombrie 24, 2011

3 macho man - Urban Decay Pocket Rocket Lip gloss: review & photos

Pocket Rocket - Lip Gloss ($5.00 - $19.00)

Nuante(de la stanga la dreapta): David, James, Timothy

Lipgloss-ul Urban Decay Pocket Rocket este disponibil in 8 nuante cu trei(3) finish-uri diferite: crema,  stralucitor sau cu sclipici. Daca nu va incanta aceste trei(3) finish-uri, ce ziceti de faptul ca aceste lip gloss-uri au o aroma de elegantul desert frantuzesc, Creme Brulee, si in plus ofera si putin volum buzelor ceea ce mie imi place mult. Bonus, fetelor, primiti acesti superbi barbati in lenjerie intima. Se pare ca cei de la Urban Decay au combinat cele mai importante elemente pentru noi femeile: barbatii si gloss-ul. Eu mi i-am ales pe Timothy, David si James dar acuma depinde de fiecare in parte, ce gusturi aveti ;)). 

Ce-mi place si mai mult la aceste lipgloss-uri este faptul ca sunt a fost realizat cu o substanta activa bazata pe sferele hialuronice deshidratate care actioneaza ca un fel de tratament, de aceea la prima aplicate, ai impresia ca acest lipgloss este facut indr-adevar din medicamente. Apa din piele se evapora in mod natural prin diferite procese, cand sferele hialuronice sunt aplicate pe suprafata pielii (si aici ma refer la suprafata buzelor), acestea patrund in riduri si linii si penetreaza straturile superioare ale epidermei. Sferele hialuronice hidrateaza preluand apa care se evapora din piele si cam asta este intreaga tehnologie in spatele acestui minunat lipgloss. Daca nu va incanta nici acest lucru, vreau sava spun ca nuantele sunt foarte pigmentate si sunt de ajuns doua straturi pentru a ajunge la nuante pe care o vedeti in tub. Aplicatorul este si el unul asemanator cu o pensula si nu este tip burete. Se pare ca nu m-am gandit sa-mi fac o poza aplicatorului dar daca doriti o pot face oricand si o pot posta aici. 

 Meet the guys, Timothy, James, David, ladies!!!


 Lipgloss-ul mie nu mi se pare foarte lipicios si daca il aplic peste un ruj intr-o nuanta asemanatoare, de exemplu cel rosu, imi ramane pe buze in jur de 3 ore si imi hidrateaza buzele. Daca il folosesc singur, ca lipgloss atunci cred ca imi ramane pe buze mai ptuin de 2 ore pentru ca am tendinta de a-mi mancat lipgloss-urile de pe buze. Pe viitor mi-ar placea sa incerc si celelalte nuante din gama aceasta de gloss-uri de la UD dar nu sunt sigura care mi le-as alege dar sigur mi-as mai cumpara o nuanta. Il recomand tuturor fetelor care vor sa-si cumpere un lipgloss de calitate.

 Nuante de sus in jos: Timothy, James, David
 Timothy, James, David




XOXO,
Afrodita

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...