octombrie 27, 2011

Giveaway rujuri OPI!



Bune fetelor,

Am revenit cu un Giveaway dragut care, sper eu sa va placa si mai ales sa participati in numar cat mai mare. Zilele trecute mi-am facut ordine la rujuri si am gasit doua rujuri OPI, folosite doar pentru swatch pe care le-am primit din USA atunci cand am facut comanda de vreo 20 de oje pe site-ul lor oficial. E vorba despre doua rujuri OPI: unul roz si unul rosu inchis.

Daca nu stiati ca cei de la OPI fac si produse cosmetice, ei bine aflati acuma si din cate stiu eu, sunt disponibile si in Romania pentru comanda. Asa ca, daca sunteti curioase cum sunt aceste rujuri, atunci eu va ofer sansa sa le castigati pe amandoua! Perioada in care puteti sa va inscrieti la acest giveaway este foarte scurta, adica de trei zile. Duminica va puteti inscrie pana la ora 23:59 iar luni de dimineata voi anunta o castigatoare!

Pentru a castiga acest premiu trebuie sa indepliniti trei(3) din cele patru(4) conditii de participare:

1. Urmareste-ma pe Twitter @afroditagirl si ciripeste despre acest concurs. Folositi butonul verde retweet!
2. Daca nu imi urmariti deja blog-ul, trebuie sa ma urmariti prin Google Friend Connect (in dreapta sus este pozitionata casuta GFC).
3. Urmareste-ma pe Facebook: Fan Page: @AfroditabeautyShop (apasa casuta LIKE) si (Friend Page: @Afrodita Beautygirl) si posteaza despre acest concurs pe peretele tau.
4. Aboneaza-te cu e-mailul la Newsletter-ul Afrodita Beauty Blog. Lasa-mi un comentariu cu mailul tau!

Astept comentariile voastre cu ID-ul de Facebook, GFC, Twitter, respectiv mailurile cu care v-ati abonat la Newsletter!





XOXO,
Afrodita

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...