noiembrie 18, 2011

M·A·C Cosmetics | Fond de ten Matchmaster SPF 15: review&poze


M·A·C Cosmetics | Matchmaster SPF 15 Foundation
Nuanta: 4 si 5
Pret USA: $32.50
De unde se poate cumpara din USA: Nordstrom
De unde se poate cumpara din RO: Magazin M·A·C Cosmetics Baneasa Mall
Gramaj: 35ml
Utilizare: fon de ten

In septembrie am avut ocazia sa imi cumpar acest fond de ten nou de la MAC din colectia cu acelasi nume: MATCHMASTERS. Din cate am citit eu cei de la MAC lucreaza la aceasta colectie de 2 ani, deoarece formula acestui fond de ten este foarte speciala (asa au declarat ei). De ce este asa de special? Pentru ca este o inovatie revolutionara in domeniul tehnologiei pigmentatie fondului de ten. Matchmasters ofera o acoperire medie, dar fondul de ten nu camufleaza ci scoate in evidenta subtonurile pielii cu un finis semi mat. Cei de la MAC pretind ca acest fod de ten se "amesteca" foarte bine cu orice nuanta naturala a pielii, asta inseamna ca poti folosi o nuanta si mai inchisa pentru tenu tau fara sa se observe foarte tare acest lucru. Pentru a ne demonstra acest lucru cei de la MAC si-au rugat make-up artisti sa faca un test si iata ce a iesit:

Matchmaster: Discover Shade Intelligence Technology



Cei de la MAC pretind ca au creat acest fond de ten ca sa schimbe ceva la fondul de ten normal al lor. Odata ce creste gradul de acoperire a fondului de ten, claritatea pielii este camuflata si pierduta, iar cei de la MAC nu isi doresc acest lucru. Cu ajutorul acestui fond de ten claritatea pielii nu se pierde ba mai mult este pusa intr-o noua aura.


Eu cred ca este adevarat ceea ce sustin cei de la MAC in ceea ce priveste faptul ca o nuanta mai inchisa se potriveste perfect unui ten mai deschis si invers. Intentionat am rugat-o pe fata de la magazinul MAC sa-mi dea doua nuante din acest fond de ten, una mai inchisa si una mai deschisa ca sa pot experimenta cu nuantele si sa determin daca cei de la MAC au dreptate sau daca totul este doar o strategie de marketing. Ei bine, am constat ca nu este si se pare ca mi s-au potrivat amandoua nuante. Pielea mea absoarbe acest fond de ten altcumva decat absorbe de exemplu fond de ten MAC Select, ca sa nu spun de Mineralize Skinfinish ca nu ar fi corect. Mineralize Skinfinish este un fond de ten care intra foarte bine in piele, are finis usor satinat si are o acoperire usoara pana la medie. Am incercat fondul de ten Matchmasters dupa ce am folosit baza pentru ten de la Smashbox. Pur si simplu iubesc aceasta baza si cred ca a fost un punct in plus pentru aplicarea reusita a acestui fond de ten revolutionar. Iata cele doua nuante testate de mine:



Arata nuantele foarte diferite de pielea mea nu-i asa? In stanga am intins cele doua nuante iar in dreapta le aveti neintinse! Ei bine, doar par, in realitate fondul de ten se "amestaca" foarte bine cu subtonurile pielii mele.

Nu am reusit sa va fac o poza BEFORE si AFTER cu acest fond de ten (pe ten) dar am sa-mi dau silinta zilele acestea sa fac una, daca nu astazi! Imi doresc sa vedeti efectul revolutionar a acestui fond de ten si mai ales sa va demonstrez ca daca achizitionati acest fond de ten, nu o sa va para rau! Cred ca s-ar potrivi foarte bine acest fond de ten pentru make-up artisti (cred ca la ei s-au gandit cei de la MAC cand au lansat acest fond de ten) ca sa nu se mai care dupa ei cu 100 de nuante de fdt, dar asta este doar o banuiala :) Aaaa si am uitat sa specific ca acest fdt contine factor de protectie solara 15.

Sper ca v-am fost de folos si astazi!
XOXO,
Afrodita

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...