decembrie 18, 2011

Last-minute Christmas Gift Ideas from MAC Cosmetics


Cei de la MAC Cosmetics s-au intrecut pe ei insisi anul acesta cu fabuloasele seturi cadou din noua colectia pentru Craciun: Sclipici si gheata (Glitter and Ice). Cateva dintre seturile mele favorite se gasesc printre aceste cadouri pe care eu vi le-am sugerat in aceasta postare si anume seturile de 6 nuante  (nuante reci si calde) intr-o cutiuta foarte draguta care-mi aduce aminte de copilarie si asa numitele pachete Dazzlesphere! Dazzlesphere sunt cutiutele rotunde care contin produse MAC in miniatura: lipglass, pigmenti si lacuri de unghii. Dupa cum stiti, de sarbatori trebuie sa avem un look mai special si un machiaj mai sofisticat. Am sa incerc si eu saptamana viitoare sa fac si eu cateva look-uri pe mine si pe alte fete, speciale pentru Craciun cu unele dintre nuantele din seturile prezentate mai jos! Astept sa-mi spuneti care este setul vostru preferat! Intre timp eu va pregatesc Giveaway-ul special pentru Craciun pe care am promis ca il voi face, numai cu produse de la MAC Cosmetics, deoarece ma apropiu vertiginos de 1500 de like-uri pe pagina de FACEBOOK!


(Vreau sa va spun cu tristete ca la noi in tara, la magazinul din Baneasa, nu se vor gasi seturile Dazzlesphere (din cate am inteles eu) si va trebui sa le cumparati online din USA sau din orice magazin de-a lor oficial)

 Iata cateva idei de cadouri de la MAC Cosmetics:


 


Cool Fabulously Festive Face Kit ($59.50 U.S. /250 ron) (MAC Exclusive) (Limited Edition) - setului acesta ii voi face curand review!



XOXO,
Afrodita

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...