ianuarie 07, 2012

Review produse profesionale pentru par Sachajuan + New Year`s Giveaway

La Multi Ani, fetelor pentru noul an, sper ca ati petrecut asa cum meritati si ati intrat in noul an mai optimiste, mai fericite si mai implinite! De asemenea, La Multi Ani tuturor care isi serbeaza astazi ziua de nume!

Am revenit cu o noua postare care contine un review si un Giveaway! Si pentru ca am lipsit atat de mult de pe blog am sa incep in forta sa va spun cateva cuvinte despre produsele profesionale pentru par pe care le incerc deja de ceva timp si despre care pot in sfarsit sa-mi spun parerea. Este vorba despre produsele profesionale Sachajuan Romania by M.V.A Hair.

Scurt istoric:
Salonul Sachajuan a fost deschis in anul 1997 in Stockholm de catre Sacha Mitic si Juan Rosenlind , doi stilisti de renume mondial avand o lunga experienta in hairstyling/fashion in Suedia si in strainatate. Pe langa coafurile obisnuite executate manual la salon, lucrarile acestora au putut fi admirate de-a lungul anilor in cateva reviste internationale de moda precum Vogue, Elle, Allure, Amica si GQ. Sachajuan a cunoscut o dezvoltare fara precedent iar astazi este o marca premium, cu traditie pe piata scandinava, una dintre cele mai competitive piete pentru produsele de ingrijire a parului de pe mapamond. Astazi produsele Sachajuan sunt prezente in Statele Unite in saloane, cat si pe rafturile comerciantilor renumiti din Regatul Unit al Marii Britanii, Irlandei de Nord, Rusia, Franta, Belgia, Austria, Coreea de Sud si Hong Kong si in curand in Romania, daca se dovedeste cu adevarat ca au succes pe piata noastra si daca "publicul" este multumit.



Produsele puse la dispozitie de Sachajuan Romania by M.V.A Hair si incercate de mine sunt urmatoare:


1. Normal hair shampoo este un sampon utilizat pentru spalarea zilnica a parului normal. Acest tip de sampon, la fabricarea caruia a stat tehnologia Ocean Silk, stimuleaza cresterea firelor de par si ingrijeste scalpul pentru a conferi parului un aspect sanatos. Acesta mareste volumul si gradul de stralucire a parului, lasandu-l moale si matasos.Mod de utilizare: Masati o cantitate mica in parul ud, clatiti bine. Pentru rezultate optime se foloseste impreuna cu Sachajuan Conditioner. 
Cum a functionat la mine: Eu am parul decolorat si adus momentan la o nuanta foarte aproape de nuanta mea naturala. Fiind destul de decolorat (din perioada in care eram blonda) parul meu este destul de uscat. Initial trebuia sa folosesc samponul par colorat Color Save Shampoo, dar din nefericire, cel pentru Giveaway - Normal Hair Shampoo nu a mai ajuns intreg la mine (s-a spart si a curs) si a trebuit sa-l pun pe celalalt la bataie pentru GA. Dupa ce m-am spalat prima data cu samponul pentru par normal, am simtit cum firul de par era mai ingrosat dar putin uscat la atingere. Dupa mai multe spalari parul meu a inceput sa se obisnuiasca cu samponul si nu mai era asa de aspru la atingere. Mai mult il simteam ingrosat, ca si atunci cand foloseste un samponul pentru volum. Samponul pentru volum "imbraca" parul intr-o membrana, il lasa putin aspru tocmai pentru a-i conferi volum parului odata uscat! Il recomand totusi persoanelor care au parul normal!


2Hair Repair: Acest tratament intensiv pentru par deteriorat are la baza tehnologia Ocean Silk. Aceasta accelereaza regenerarea celulelor si duce la cresterea vitalitatii si rezistentei parului. Tratamentul va usura pieptanarea parului si va conferi acestuia un aspect sanatos, lasandu-l stralucitor ca matasea. Acest tratament de inalta calitate va avea efecte pozitive pe termen lung asupra parului dvs. reducand considerabil incretirea acestuia. Mod de utilizare: Masati parul spalat, lasati sa actioneze 5-10 minute. Clatiti bine.
Cum a functionat la mine: Am aplicat tratamentul de la jumatea parului in jos, am asteptat mai mult de 10 minute cu el infasurat intr-un prosop cald, dupa care am clatit foarte bine. Parul nu a ramas nici foarte foarte moale, cum se intampla la mastile profesionale de la L`oreal Serie Expert dar nici nu a ramas aspru la atingere sau greu de pieptanat. Efectul a fost unul normal! Ma refer normal la faptul ca daca vroiam sa aplic dupa tratament si un ulei de par si un spray pentru protectia termica, puteam sa fac acest lucru fara ca parul sa fie prea incarcat sau imbacsit sau sa se ingrase mai repede de cat de obicei. Cateodata imi plac si mastile care nu incarca foarte tare parul si imi plac si cele care il fac foarte moale, depinde de starea de spirit si de cheful pe care il am sa imi aranjez parul in ziua respectiva. Recomand acesta masca persoanelor care nu au parul foarte uscat!

3. Sachajuan Volume Powder este un spray sub forma de pudra care creaza volum si ii confera rezistenta. Produsul este uscat, lasa un finisaj mat si o senzatie de prospetime pentru par intre spalari. Pudra pentru volum poate fi utilizata atat pentru par lung cat si pentru par scurt.
Mod de utilizare: Se agita bine flaconul inainte de aplicare. Se pulverizeaza la radicna parului de la o distanta de aproximativ 10 cm pe parul uscat si se lasa sa se usuce. Indepartati orice surplus si coafati cu degetele.Protejati imbracamintea de pulbere in timpul aplicarii.

Cum a functionat la mine: Mi-a placut acest fixativ cu toate ca nu am avut timp sa-l folosesc de atatea ori ca sa-mi dau seama daca imi toceste sau imi despica firul de par. Ideea cu volumul este relativa, mie sincer nu-mi ofera foarte mult volum deoarece am firul subtire si nu-mi sta numai daca il tapez si aplic mult fixativ. In general fixativele foarte puternice nu le recomand, cu cat sunt mai puternice si tin mai mult cu atat strica parul mai tare si acest lucru l-am spus de multe ori dar putina lume (si cateva hairstyliste) este de acord cu mine! Recomand produsul tuturor tipurilor de par!

4. Formula Ocean Mist confera parului o senzatie de prospetime. Dupa aplicarea acestui spray, parul se va ondula in mod natural, ca dupa o zi petrecuta la plaja. Mod de utilizare: Aplicati pe parul curat, umed sau uscat. 
Cum a functionat la mine: Recunosc ca am folosit Ocean Mist mai mult decat am folosit fixativul mai sus mentionat. De acest produs pur si simplu m-am indragostit si nu spun asta doar de dragul acestui review. Mi-a placut foarte mult efectul acestuia si mai ales ca nu mi-a incarcat parul ca si un fixativ normal. Ma trezeam a-2-a dimineata si tot mai imi statea parul la loc fara sa il simt foarte aspru cand il atingeam. Initial m-am grabit si am crezut ca este un spray pentru protectie termica dar cand mi-am dat seama ca nu este asa era deja prea tarziu deoarece l-am pulverizat pe tot parul. :)) Asa se intampla cand graba strica treaba!


Si pentru ca v-am promis un Giveaway iata si produsele pe care le puteti castiga si regulile GA:
 1. Colour Save Shampoo

 2. Hair Repair

3. Ocean Mist
4. Volume Powder

1. Trebuie sa dati Like pe Facebook paginii blogului: AFRODITA Beauty Shop
2.  Sa-mi urmariti blog-ul prin GFC (Google Friend Connect)
3.  Trebuie sa dati Like pe Facebook  paginii Sachajuan Romania by M.V.A. Hair
4.  Sa-mi lasati un comentariu sub aceasta postare, cu numele de Facebook si numele cu care-mi urmariti blog-ul prin GFC. 

Success!

XOXO,
Afrodita

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...