februarie 17, 2012

Giveaway oferit de Sachajuan Romania by M.V.A Hair incheiat!

Imi pare rau fetelor ca postez castigatoarea abia acuma dar am avut numai probleme cu internetul si in acelasi timp si cu blog-ul. Am de gand sa schimb toata interfata blogului si sa-l reinnoiesc deoarece am primit cateva plangeri de la cititoarele mele ca apar erori urate pe blog, atunci cand intra pe adresa. 

 Dar sa lasam chat chat-ul si sa trecem la lucruri mai importante ca si anuntarea castigatoarei Giveaway-ului Sachajuan, Review produse profesionale pentru par Sachajuan + New Year`s Giveaway 
din data de 7 ianuarie.


Felicitari castigatoarei! Astept mail pe adresa afrodita(.)shop(@)yahoo.com in termen de 48h!


Continuarea listei:


XOXO,
Afrodita

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...