septembrie 28, 2009

Din luna octombrie ai mai multe avantaje cu Afrodita Beauty...

Castiga frumusete!!!!

Dorim sa oferim tuturor cititorilor inscrisi la blog-ul Afrodita si care ne urmaresc pe Twitter ocazia de a castiga produse profesionale si de la noi dar si produse din USA si Canada.

M-am gandit la acest lucru numai astazi deoarece azi dimineata am aflat la randul meu ca sunt fericita castigatoare a unui Ruj rosu MAC. Am vorbit cu cei de la firma din Florida, Bradenton si mi-au acceptat oferta. Eu ca sa castiga am indeplinit cerintele concursului si am dat Re-twitt (re-ciripit) despre acel concurs pe propriul meu Twitter (asa cum as dori sa faceti si dvs. de acuma in colo cand vom organiza un concurs).

Sa intri in concurs este foarte usor pe orice blog de frumusete, concursurile lor se numesc GIVEAWAY, si anume autoarele isi cumpara toate produsele aparintand unei colecti anume iar la sfarsitul lunii nuantele pe care nu le mai doreste le pune la concurs! Sunt multe astfel de blog-uri/site-uri in USA! Dvs. singura va puteti alege concursul si blog-ul favorit! Exista concursuri unde puteti castiga produse in valoare de 20-30$ dar exista si concursuri unde puteti castiga produse in valoare de 100-140$. Dvs. va alegeti singura produsele.

Dupa ce v-ati inscris in concurs noi va vom trimite adresa firmei noastre din Florida, Bradenton si vom prelua produsele castigate pentru dvs. si le vom trimite catre Romania, catre adresa dvs (pe care ne-ati trimis-o pe mail +alte detalii) in scurt timp. Totul numai pentru 10$ - taxa pentru fiecare produs castigat. Pentru a beneficia de acest serviciu trebuie sa indepliniti unul dintre urmatorii doi(2) pasi:

1. Trebuie sa fiti abonati la Newsletter-ul nostru (fie prin e-mail, fie prin RSS)

Dacă eşti nou pe aici ai putea să te abonezi prin RSS sau prin email, pentru a primi zilnic articolele publicate.




Cum ma abonez?

2. Trebuie sa ne urmariti pe Twitter si sa ne confirmati acest lucru dandu-ne ID dvs.


Adresa noastra din Bradenton:
2023 58th Ave Cir E. Suite 4284
Bradenton, FL
34203, United States





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...