septembrie 28, 2009

OPI Tattoo Ta-Boo! Halloween 2009


OPI Tattoo Ta-Boo!

In noaptea de 31 octombrie, dupa o traditie irlandeza, imprumutata mai apoi de americani, romanii sarbatoresc, cu mic cu mare, Halloween-ul. România este o mare importatoare de astfel de evenimente şi în fiecare an cluburile din Capitală organizează petreceri mascate şi alte evenimente specifice. Se pare ca oferta din acest an este foarte bogată, mai ales pentru că e weekend şi majoritatea localurilor au optat pentru petreceri cu concept şi dressing code.

Mie imi place mult Holloween-ul, il serbam in fiecare an cand eram mica si sculptam in dovleci foarte entuziasmata. De cativa ani buni insa nu am mai reusit sa ma bucur de Halloween...oricum...OPI ne ofera de fiecare Halloween un astfel de set promotional si-mi plac foarte mult. Si anul trecut am primit tatuaje dar nu am avut ocazia sa le folosesc ;).


Set-ul include: Patru(4) mini oje OPI pentru Halloween. Una dintre acestea straluceste la intuneric, va las pe voi fetele sa va lamuriti care ;)

Pachetul include nuantele:
1 - Witch Arm? 1/8oz.
Nuanta de negru. Foarte frumoasa si se aplica foarte frumoas numai cu un strat (pe unghiile din poza am un strat). O adaug la colectia mea de oje negre...yuuhuu!


1 - Glow-ink in the Dark 1/8oz.
O nuanta de albastru deschis. Este vedeta acestei colectii. Se poate folosi ca un top coat pentru o manichiura french dar si simpla ca oja intr-o nuanta! Da, ati ghicit, aceasta este nuanta care straluceste la intuneric...eu am incercat sa-i fac o poza la intuneric dar nu am reusit deloc...dar puteti sa vedeti aici cum arata pe intuneric.


1 - Tattoo You Want Candy? 1/8oz.
O nuanta de portocaliu aprins. Aceasta nuanta a fost lansata de Halloween cam de fiecare data, doar denumirea a fost alta. Eu o aveam deja dar oricum sunt oje mini trebuie o nuanta portocalie nu?


1 - I Love Mummy 1/8oz.
O nuanta foarte frumoasa de alb, eu zic ca e Alpine Snow...o nuanta foarte opaca dar nu mata! Numai un strat mi-am aplicat dar ma gandesc ca daca aplicati doua straturi va arata perfect, se pare ca mie mi-a cam tremurat putin mana....ups!


+ cadou un set de tatuaje OPI pentru Halloween!

De asemenea pe cutie sunt cateva instructiuni ca sa va pictati unghiile de Halloween intr-un mod foarte original.



Am incercat si modelele de pe cutie dar nu mi-au iest foarte bine, se pare ca aveam talent la desen numai cand eram mica...si mult mai multa rabdare!
P.S. Am uitat sa le mai aranjez la loc in cutie dupa nuante! Sorry


The rest of your post here



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...