octombrie 10, 2009

Despre Frederic Fekkai...

De la sampoane si balsamuri care rezolva toate problemele parului pana la cele mai eficiente produse de styling, Frederic Fekkai vorbeste despre parul superb - pur si simplu. Filozofia necomplicata combinata cu acea calitate profesionala a formulelor, ambalaje stilate si in plus, faptul ca Frederic Fekkai insusi este unul dintre cei mai in voga stilisti ai momentului, fac ca acest brand sa fie unul de top si de lux in ziua de azi.

Despre Frederic...
"Cand imi trec mainile prin parul unei femei, simt cine poate fi ea" - Frederic Fekkai.

Frederic Fekkai unul dintre cele mai mari nume din lumea frumusetii si in special al hairstyleului. De mai bine de 20 de
ani vedetele de la Hollywood ii admira si chiar adopta stilul sau unic, respectand cu sfintenie sfaturile sale pentru a avea un par sanatos si stralucitor.


Astazi Fekkai este una dintre cele mai renumite marci in domeniul produselor de hairstyle. Inainte de a fi lansate ele au
fost testate in renumitele saloane de lux Fekkai.
Produsele Fekkai sunt concepute astfel incat sa trateze orice problema a parului, a scalpului, si deasemenea sunt nelipsite produsele de styling si o serie de ustensile care pot fi folosite pentru a realiza coafuri spectaculoase. Cu alte cuvinte puteti gasi in gama Fekkai tot de la sampoane, balsamuri, tratamente, produse de styling, si deasemenea produse de ingrijire sezoniera care protejeaza parul de razele UV pe timpul verii si de frig pe timpul iernii (THERMAL-RESTORE INSULATING TREATMENT - produs pe care il voi prezenta eu astazi)



Exista produse special concepute si pentru barbati, pentru ca si ei isi doresc din ce in ce mai mult sa aiba un par ingrijit si sanatos.
Fekkai a lansat si o linie de bodycare in care se regasesc produse pentru ingrijirea pielii bazate in special pe untul de Shea, renumit pentru proprietatile sale hidratante. Daca va hotarati sa incercati aceste produse, demne de o vedeta, le puteti gasi la noi in tara din cate stiu eu in exclusivitate la majoritatea magazinelor Sephora si desigur se pot comanda si la noi.

Eu mi-am achizitionat pentru iarna un tratament - Frederic Fekkai Thermal Restore Insulating Treatment Editie Limitata (momentan nu-l mai au pe site de vanzare dar poate va fi relansat), deoarece chiar aveam nevoie. Aici in Germania am vazut produsele de la Fekkai in retelele de magazine Douglas dar nu am reusit sa mai fac si o poza la acestea. Oricum stiu de unde sa imi cumpar daca tot stau aici deoarece produsele sunt foarte bune. Am mai adus si pentru comanda cateva dintre ele dar nu am primit nici un feedback de la cliente...well...poate intr-o zi voi primi.


Frederic Fekkai Thermal Restore Insulating Treatment 100ml este un tratament special pe care nu l-am mai vazut la alte branduri si care se incalzeste atunci cand intra in contact cu apa. Este formula perfecta pentru ati proteja parul pe toata perioada pe toata perioada rece si se pare ca se anunta o iarna lunga :). Tratamentul iti injecteaza in par o formula hidratanta pe baza de silicon si previne uscarea si stricarea parului. Sticluta nu este foarte mare dar se foloseste destul de putin atunci cand aplici pe par si mai ales poate di folosita si iarna viitoare deoarece nu expira.



Tratamentul chiar functioneaza si am vazut asta numai dupa vreo 5 utilizari. Si ghici ce? Are si protectie UV pentru acele zile in care mergem la schi/sanius/paniunuar etc. si ne bate soarele in cap. Cred ca am dat pe el in jur de 25$ dar isi merita banii. De altfel toate produsele de la Fekkai sunt destul de costisitoare dar de calitate.

Hello Germany!!!!





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...