octombrie 10, 2009

Machizate cu Stil(a) de Sarbatori!

Da, da....stiu ca v-am innebunit fetelor cu atatea articole despre pachetele promotionale care vor urma sa fie lansate de sarbatori...dar pur si simplu...pe zi ce trece raman mai impresionata! Make-up rocks!!!!!



Azi vom vorbi despre colectia noua de la Stila si ce produse anume putem cumpara de la ei din luna octombrie sau din lanturi Sephora. Se pare ca si aici in Germania seturile au fost deja lansate si desigur ca mi-am achizitionat si eu set-ul de patru(4) gloss-uri 24kt luxe lip gloss collection care mi-a facut cu ochiul de la inceput.

Detalii despre aceasta colectie am mai scris si acuma cateva saptamani, puteti sa vedeti aici, asa ca astazi va voi prezenta doar cateva poze si set-ul de patru lip gloss-uri.






De mult nu mi-am mai cumparat produse de la Stila, nu pot sa zic ca am fost fana Stila niciodata dar colectie aceasta 24k chiar mi-a placut si mai ales au niste preturi foarte avantajoase. Zic eu ca ni le putem permite chiar si daca suntem studente, sau? :))


24kt Luxe Lip Gloss
Set-ul este estimat la o valoare de 88$ dar din luna octombrie il putem achizitiona numai cu 30$. Set-ul include patru(4) gloss0uri, asa cum se pot vedea in imagine:

Radiant Sunset – o nuanta frumoasa de rosu deschis
Precious Coral – o nuanta frumoasa de piersica-coral (love love love)
Golden Charm – o nuanta frumoasa de auriu metalizat
Vintage Merlot – o nuanta frumoasa de rosu inchis (love love love)


Se pare ca lipgloss-urile sunt injectate cu particule de aur de 24k, avand o formula care nu se lipeste. Contine Vitamina E pentru hidratare si Vitamina A & C care functioneaza ca o protectie anti-oxidanta.


Pro:
* patru(4) culori foarte frumoase pentru 30$. Asta inseamna ca unul costa numai $7.50
* Contine Vitamina E, A si c
* Nu este foarte lipicios
* Se aplica destul de usor iar sclipiciul nu tinde sa se imprastie peste tot.
* Este un cadou perfect de sarbatori.

Contra:
* Daca nu ai grija ornamentul de pe capac s-ar putea ca cada. Trebuie desfacut cu grija din acel plastic.
* Va rezista pe buze pana cand bei ceva sau in caz ca iti lingi buzele (tipic pentru un lip gloss cu gust bun)



Asa se intampla la majoritatea gloss-urile care sunt noi si sunt incercate. Se poate apasa pana cand se duce gloss-ul acela alb. Odata ce ati facut asta va iesi o culoare foarte frumoasa si nu vad vreun motiv sa nu doriti sa cumparati acest set minunat, numai daca nu va place sclipiciul sau mai rau - gloss-urile ;)






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...