octombrie 11, 2009

MAC Cosmetics - Colectia de doua produse Vulcanice ;)



Defapt nu este o linie de produse ci numai doua produse care fac parte din Colectia Style Black. Volcanic Ash Exfoliator ($20) a fost mai devreme lansat decat Volcanic Ash Thermal Mask ($20) si de aceea am reusit si eu sa gasesc de cumparat aici. Oricum va voi spune cateva cuvinte si despre masca care trebuie sa apara si ea pe stand.

Mereu am emotii cand incerc noi produse de ingrijire pentru ca nu stiu niciodata cum imi va reactiona tenul meu mixt/predispus la acnee la ele.

1. MAC Volcanic Ash Thermal Mask
Cateodata este bine sa ne murdarim un pic, nu?
Se incalzeste (de unde si denumirea de termala) atunci cand se combina cu apa pentru a curata impuritatile pielii. Ofera tenului prospetime, hidratare si calmare imediata. Tenul este hidratat pentru mult timp, netezit si relaxat. In afara de aceastea produsul contine uleiuri naturale din floarea soarelui, lavender, din trandafir si uleuri din seminte de şofrănaş.

MAC ne recomanda sa folosim masca 1-3 ori pe saptaman pentru a da rezultate si sa aveti grija sa nu o folositi pe langa ochii.

Este cu adevarat vulcanica?
Am vazut cu totii filme in care un vulcanul erupe si distruge tot ce ii sta in cale. La fel atunci cand este in stare de pudra, cenusa vulcanica este toxica, poate sa afecteze vederii si mai ales cailor respiratorii dar atunci cand vorbim de cenusa clei este cu total alta poveste. De-a lungul istoriei majoriotatea triburilor primitive foloseau cenusa in forma de clei pentru frumusete, chiar si Cleopatra. ;)

Am citit multe review-uri in legatura cu aceasta masca si am inteles ca functioneaza chiar si atunci cand ai cosuri inflamate deja pe fata. Este o masca perfecta pentru un ten cu probleme si este foarte usor de aplicat daca eviti gatul si ochii (ca si o pasta de dinti). Are un miros anti-stress dicret de lavender (in caz ca va place acest miros). Singura problema este ca este editie limitata asta inseamna ca MAC o va scoate curand de pe piata, asta in caz ca nu o va mai relansa.


2. Volcanic Ash Exfoliator – exfoliant pentru toate tipurile de piele. Pe baza de extracte de carbune vulcanic (in forma de unguent cu minerale), cristale de zahar (agentul hidratant din zahar lucreaza ca un magnet. Si imbunatateste elasticitatea pielii) si enzime naturale (cand este aplicat pe fibroblasti,el creste capacitatea de proliferare si de functionare a acestor celule.Fibroblastii sunt responsabili pentru regenerarea tuturor elementelor matricei dermale, inclusiv colagenul,fibrele de elastina,glicozaminoglicanii si proteoglicanii.Aceste doua ultime elemente furnizeaza fermitate si tarie pielii,suplete si elasticitate).


Toate sapunurile, shower gelurile si exfoliantele au acelasi lucru un comun: ne fac sa ne simtim frumoase si curate si mai ales astfel de produse tind sa miroasa a curat. Se pare ca nu este cazul si acestui exfoliant ;)) Ca sa fiu sincera arata ca noroiul. Folosirea acestui produs ca scrub este o aventura.

Dupa cum bine stiti cenusa ii confera aceasta culoare iar cand a venit randul meu sa-l folosesc la dus m-am simtit ca intr-o mlastina cu noroi frumos mirositoare, cool nu? Atunci cand m-am uitat pe maini si pe picioare ce neagra sunt nu mi-a venit sa cred ca acest produs este asa de consistent, bineintele ca nu raman asa pe piele ci se spala foarte frumos si nu ramane nici o urma de negru. Nici nu trebuie sa folositi asa de mult deoarece produsul contine niste particule ca si niste bucati de zahar si va poate tine pentru ecva timp. Sa zic asa...am folosit evhivalentul unei lingure si am reusit sa il folosesc pe tot corpul dar difera de la persoana la persoana.

De asemenea este ok sa folositi acest exfoliant si pe fata. Cu toate ca are bucatele destul de maricele inauntru, nu agreseaza pielea ci se simpte foarte fin pe piele. Dupa ce ati terminat baia va ramane in urma dvs, un miros frumos de vanilie. Se poate achizitiona si la tub si ca cutie, la tub n-am vazut aici...n oricum...nota din partea mea este 10+.







Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...