septembrie 06, 2011

M·A·C Cosmetics | Sheertone Shimmer Blush: trei noi nuante, review & swatches

Acesta este un review la trei nuante de fard de obraz din categoria Sheertone si Sheertone Shimmer Blushes, din linia permanenta de farduri de obraz de la MAC. Exista opt(8) tipuri de farduri de obraz de la MAC la fel ca si la rujurile si fardurile de ochi de la ei: Powder, Sheertone, Sheertone Shimmer, Cremeblush/Blushcreme, Mineralize, Cream Color Base, Bronzers, Highlighters.  Pana in acest moment detin sase(6) dintre aceste tipuri de fard de obraz: Powder Blush, Sheertone Blush, Sheertone Shimmer Blush, Cremeblush, Mineralize Blush, Bronzer. Astazi va voi prezenta doar doua tipuri de fard de obraz dintre cele enumerate mai sus. 

Fardurile de obraz Sheertone (Sheertone Shimmer) au o textura usor transparenta, respectiv transparenta si micro particule de stralucire. Aceste tipuri de farduri arata mult mai frumos atunci cand sunt incercate pe mana/ pe fata decat cum arata in cutiuta lor. Dupa cum v-ati obisnuit cu mine, mereu am avut o obsesie pentru fardurile de obraz si pentru creioanele de ochi si mai putin pentru fardurile de ochi. Sincere sa fiu, mi-ar placea sa incerc mai multe farduri de ochi de la diferite firme dar niciodata nu am considerat asta o prioritate, mai ales cand cumpar online, optez mai mult pentru blush-uri, mascara decat pentru palete de farduri de ochi. Promit ca voi incerca sa fac review si la astfel de produse pe viitor! 


Nuantele alese de mine: 

Pinche Me este o nuanta speciala de roz-coral care arata foarte natural pe orice tip de ten dar eu sunt de parere ca se potriveste mai mult cu un ten bronzat decat cu un ten deschis. Imi place la nebunie acest fard de obraz deoarece nu contine particule stralucitoare si este foarte pigmentat. Fiind asa de pigmentata acest blush va sfatuiesc sa folositi destul de putin pe fata. Daca aplicati prea mult fardul tinde sa arata mai maroniu pe piele. Este o nuanta perfecta pentru un look de zi cu zi, si este work-friendly ;). Acest fard de obraz merge perfect un ruj rosu (perfect pentru un look pinup) alte nuante de rujuri aprinse. Nuanta nu este nici foarte roz si de aceea am putut s-o potrivesc perfect cu tenul meu.

 PINCH ME - SHEERTONE BLUSH


 SPRINGSHEEN - SHEERTONE SHIMMER BLUSH

Sprinsheen este pe departe nuanta mea preferata din toata gama de farduri de obraz de la MAC. Este o nuanta foarte asemanatoare cu cea a fardului de obraz NARS Orgasm si dupa parerea mea, mai chiar mai frumoasa. Este mult mai pigmentata decat cea de la NARS iar particulele de stralucire sunt ca si cireasa de pe tort. Iata un review detaliat despre cele doua nuante aici.

SUNBASQUE - SHEERTONE SHIMMER BLUSH 

Sunbasque este o nuanta de maro deschis pe care eu o voi folosi ca iluminator deasupra pometilor. Toate nuantele de maro deschis cu particule stralucitoare, pe care le detin, le folosesc ca iluminatoare. Mi se par perfecte pentru asta. De curand am renuntat la un Mineralize Skinfinsh Triple Fusion in trei nuante ca sa imi pot cumpara alte nuante de maro/auriu pe care sa le folosesc ca iluminatoare.

 Pinch me
 Sunbasque
 Sprinsheen
 La lumina soarelui (de la stanga la dreapta): Springsheen, Sunbasque, Pinche Me
La lumina soarelui (de la stanga la dreapta): Springsheen, Sunbasque, Pinche Me
La umbra (de la stanga la dreapta): Springsheen, Sunbasque, Pinche Me
XOXO,
Afrodita
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...