septembrie 04, 2011

Inspired look MUFE Smokey Couleur Fall/Winter 11

 Vreau sa va prezint super look-ul de astazi inspirat de noua colectia a firmei MUFE - Smokey Couleur (Smokey Look), machiaj pentru sezonul toamna/iarna 2011-2012. Look-ul din poza este facut cu ajutorul paletei Smokey, pe care cei de la MUFE au lansat-o de putin timp. Bineinteles, ca eu am personalizat acest look si nu am folosit chiar toate nuantele dar cel mai tare m-am distrat cu genele false care trebuia sa le colorez in cateva nuante. Am ales sa colorez genele false in verde, albastru si maro chiar daca nu am aplicat maro pe pleoapa. De asemenea, pe partea inferioara a ochilor am ales o nuanta de mov-albastru si verde deschis, fata de albastru inchisa cum este in poza pe care o vedeti mai jos. Am depus mult efort deoarece nu am avut poza in fata si am facut totul din cap. In mare sper ca este ok! Enjoy!!!!





Pentru ochi am folosit paleta de la Coastal Scents Prizm 88 nuante
Primer-ul pentru fard de ochi de la Too Faced
NYX Jumbo Eye Pencil Rocky Mountain Green
NYX Jumbo Eye Pencil Purple.
NYX Fabulous Eyelashes 128


Pensule folosite: 
Sigma Eye Shading
Sigma Blending Brush 
Crown Brush Liner Brush (cap indoit)

Crown Brush Small Eyeshadow Brush

Pentru fata am folosit fondul de ten de la MAC Mineralize Skinfinish
MAC prolongwear Concealer NW20
Benefit HOOLA Bronzing Powder
MAC Blush Coppertone


Pentru buze nu am folosit nimic :))

Iata ce nuante am folosi din paleta CS:








Pasul 1+2:
Pasul 3:

Pasul 4:



Pasul 5+6:

Pasul 7+8+9:




Pasul 10+11:








 Crazy hair =)))))))

Bonus Photos:
My dear puppy Hera
Arrow Roulette - fratele meu a tras cu arcul weekendul acesta ;))
Gratarel

Some super preety lowers (pictures made by me):










XOXO,
Afrodita
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...